6 Nisan 2012 Cuma
Siz hala yerinizde Say'ın
Fazıl Say'ı savunuyorum diye bir şey yok ama kendini dinine bağımlı sanan ama yobazlıktan başka bir şey bilmeyen insanların, kendi düşüncelerini özgürce savunan ve haklarını korumak isteyen insanlara 'dinsiz, ateist' damgası yapıştırması artık geride kalmalıydı. Bir taraftan dinle alakası olmayan tarafı ve 4+4+4'ü savunup eğitimi destekleyen(!) kesim, diğer taraftan düşüncelerini ve dinlerini özgürce dile getirebilmiş ve etrafındakilerinin de düşünce ve dinlerine saygı gösterebilmiş insanlara resmen hakaret ediyorlar. Müslümanım yine de Kuran-ı Kerimi tam okumayıp Müslümanlığı en ince ayrıntısına kadar bilmesem de biliyorum ki bu dinde ne iftira atmak var ne de 'cahilllik'. Kendi savunduğunuz fikri bile araştırmıyorsunuz. İşiniz gücünüz milleti dine(!) zorlamak ve karşı fikirli insanlara hakaret edip onlara 'inançsız' damgası yapıştırmak. İnsan hangi dine mensup olursa olsun oturmasını, kalkmasını, konuşmasını ve dinlemesini bilmeli. Bunları bilmeden bir fikri savunmak, insanlarla tartışmaya girmek sizce ne kadar sağlıklı olabilir? Ne kadar başarılı olabileceğinizi sanıyorsunuz? 'laf olsun torba dolsun' sözünü sizlere uyarlarsak 'Diğerine çamur atmak olsun da ne olursa olsun' Yahu ne insanlar tanıyorum dinine çok bağlı fakat yine de ateist düşünürlerin kitaplarını okuyan, düşünceleri etrafıyla paylaşan ve çevresine de öneren. Önce oturun müslümanlığı araştırın, dinleri araştırın, tarihinizi öğrenin. Belki sonra anlarsınız kimin 'insan' kimin insan olmadığını. Çünkü burada kimin dinci olup kimin dinci olmadığı önemli değil. Türkiye zaten kendini dinci diye tanımlayıp en pis şeyleri yapanlarla dolu. Kendimizi kandırmayalım, saygılar.
5 Nisan 2012 Perşembe
[zam]''İmk[ansız]''
İmkansız kelimesini sözlüğe koyan adamı bulup dövmeli. Çünkü yok öyle bir dünya. Hayatta görünen en imkansız şeyler bile imkanlıdır. Şimdi 'Işınlanmak imkansız amaa..' gibi şeyler söyleyenleriniz olacak. Bundan yüzyıllar yıllar önce bir adama dönüp 'İleride dünyanın öteki ucundaki bir başka adamla telefon denilen alet sayesinde aynı anda görüntülü konuşabileceksin' deseydin belki de adam seni öldürmenin yollarını ararken silahı icat edebilirdi. Adamlar robot asker yaptı, diğerleri uzayda arsa satın almayı düşünüyor sen hala imkansızlığa inanıyor musun arkadaşım? Olasılıksız'da Adam Fawer'ın da söylediği gibi olasılıksız denen bir şey yoktur. sadece gerçekleşmesi zor olan olasılıklar vardır. Bkz: Paulo Coelho ne demiş? ''Gözümüzün önünde büyük hazineler olduğu zaman asla göremeyiz onları. Peki neden bilir misin? Çünkü insanlar hazinelere inanmazlar.'' Ben çok yaşadım, biliyorum. Sadece biraz zamana ihtiyacınız var. Bir şeyi gönülden isterseniz ve gerekli çabayı gösterirseniz, elbet oluyor. İsteyin. Bekleyin ve görün.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
