8 Şubat 2013 Cuma

Başlık bulamadım. "Hiç üzülme"?

"What could be more important than a little something to eat?" demiş Pooh. Evet yalnızlık çok kötü bir durum. Bazen geceleri uyuyamamana sebep olur, deli olmana. Bazen hiçbir şey yokken ağlamana, bazen bunları kimseye anlatamamana. Ama fark edersin ki onu kaybettiğinde onun için ölebileceğin, öleceğin tek bir şey vardır. Bu ne ailen, ne en iyi arkadaşın, ne de olmayan sevgilindir. Bu sağlığındır. Sağlığın da seni her zaman mutlu edebilen tek şey. Onu kaybetmeden düşün, "sağlıklıyım!" Yalnızken bile mutlu olmanı sağlar. Durup dururken nefes almaktan zevk alabilirsin mesela. Ya da dans edebilirsin hiçbir şeyi umursamadan. Evet yalnız olmak seni kimseye bağlamaz ama belki de kötü değildir? Yalnızsan, bir yere giderken haber vermen gereken tek kişi ailen olduğunu anlarsın. Bu da özgür old... Hayır ya. Yalnızlık kötü. Hemde çok. Özgürlükle avutma kendini. Ama şöyle bir düşünürsek, yalnız olmamak için birine değer verirsin ve bu kişi eninde sonunda seni üzer, ağlatır, aldatır... Aldanırsın. Her gün ağlarsın belki de?
İşte demek istediğim...
Değer mi?
Değmez.

İstediğin gibi ye, çikolata, kek, cips, dondurma...
İstediğin gibi gez, Alsancak, Bornova, Balçova... İstanbul? Belki de Paris?
İstediğini dinle, istediğini izle...
Hayatta bi' kere varsın
Hiç üzülme.